Obserwatorzy

poniedziałek, 26 marca 2012

Sephora Promocja -50%

I ja skusiłam się na promocje sephory ;) oddałam podkład który już był na wykończeniu oraz stary zamykany pędzel do pudru. A oto co kupiłam :




Podkład rozświetlająco - nawilżający nr.10
Pędzel do podkładu nr.47

Pędzel jest taki mięciutki. Odkąd przyjechałam miziałam się nim po buzi ;) jest bardzo przyjemny. Już się nie moge doczekać żeby rano go użyć .

Podkład miałam na buzi tylko jakiś czas gdy pani w sephorze pomalowała mnie celem dobrania koloru więc za dużo wam o nim nie mogę powiedzieć.





Plus Rozdanie u http://iwillbethereonly4u.blogspot.com/2012/03/rozdane-nawet-2-rozdania-na-moim-blogu.html :)


6 komentarzy:

  1. Ja kupilam w sephora tylko palete cieni i nie jestem zadowolona nie wiem czy tez moja opinia spr. by sie w przypadku reszty produktow ale zniechecilam sie do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. w sephorze kupiłam kosteczki musujące, rozglądam się też za pudrem rozswietlającym, ale podklad wydaje sie byc wporzadku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda :) a ile kosztuję ? ;>

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) Będę czekać na recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz koniecznie jak sprawuje się ten fluid! :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiedz mi, jak to jest z wymianą starych kosmetyków? To muszą być kosmetyki zakupione w Sephorze czy obojętnie jakie?;)

    OdpowiedzUsuń