Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Żele pod prysznic Orginal Source :)

Hej :) dziaiaj żele Orginal Source :)

 Pojemność: 250 ml.
 Cena: jakieś 9 zł. ale często są na nie promocje. Ja żółty kupiłam za 6.99 a dwa kolejne na promocji 2 za
 11.99.
 Dostępność : Rossman, Real, chyba pojawiły się również w Naturze ale nie jestem pewna.
 
Ja mam 3 :) Lemon & Tea Tree, Chocolate & Mint oraz Rasperry & Vanilla Milk .
Najdłuzej mam wersję zółtą . Reszty jeszcze nie uzywałam bo chce najpierw wykończyć ten żółty.
Żele pachną obłędnie :) Najbardziej podoba mi się zapach różowego.
Posiadają Sodium Laureth Sulfate ale mi to raczej nie przeszkadza , bardziej w pielęgnacji włosowej.
Po używaniu juz jakis czas tego żółtego nie zauważyłam żadnych właściwośći nawilżających ale mi to nie przeszkadza, nie oczekuje tego od żelu pod prysznic ;) On ma tylko oczyszać skórę i moim zdaniem to robi :) Do nawilżenia są inne produkty :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. wszyscy tak je zachwalaja, tez musze kupic;)

    obserwuje i zapraszam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję je kupić jak zużyję te co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo dużo żeli pod prysznic ale już od dawna mam na te ochotę :)
    zapraszam Cie do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nieuzywałam ;P

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM TE ŻELE - NAJBARDZIEJ LUBIĘ MALINOWO-WANILIOWY! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te żele głównie za ich piękne zapachy. Są teraz w promocji w Realu 8,99 zł plus drugi za 1 gr :D

    OdpowiedzUsuń