Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Moja pielęgnacja włosów :)

Dzisiaj chciałam pokazać moją pielęgnacje włosów :)

1. SZAMPONY



1. Babydrem
2. Facelle płyn do higieny intymnej ;] polecany na wielu blogach
3. Alltera Biotyna i Kofeina
4. Barwa Ziołowa Szampon Pokrzywowy . Do oczyszczania włosów raz w tygodniu.

2. ODŻYWKI


1.Mrs.Potter Balsam Odbudowa i nawilżenie
2. Alterra Odżywka nawilżająca Granat i Aloes
3. Ziaja Odżywka intensywnie nawilżająca do włosów suchych. odżywka b/s
4.Jantar
5.Joanna z Apteczki Babuni Balsam nawilżająco regenerujący . włosy suche i zniszczone. odżywka b/s

3.MASKI


1.BingoSpa Maska z Masłem Shea i Pięcioma Algami
2.Biovax Intensywnie regenerująca maseczka . Odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne
3.Biovax Keratyna + Jedwab. Jeszcze nie używana. Kupiona w sobote w SuperPharmie na promocji za 12,99 :)
4.Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych. Taka sama sytuacja jak z numerem 3 :)
5. PILOMWAX Henna Treatment WAX

4.OLEJKI


1. Alterra olejek Migdały i Papaja
2. Olejek rycynowy

5.ZABEZPIECZENIE KONCÓWEK


1. Natura Silk Odbudowująca kuracja
2. Biovax jedwab do włosów.


Jeszcze pije pokrzywe ale to nie jest kosmetyk ;)

I biore udział w akcji zapuszczania włosów na blogu : http://frombodytohair.blogspot.com/2012/10/akcja-zapuszczanie-wosow.html?showComment=1350715096666#c590024631911877597




5 komentarzy:

  1. Balsam z Joanny jest cudownie a jego zapach wręcz zniewala. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)
    Zapraszam http://majless.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon Alterry mam inny ale fajnie działa na włoski, kusi mnie też olejek Alterry ale mam oliwkę z Hipp-a i muszę zużyć ją najpierw ;)
    mam też wcierkę Jantar i chwalę sobie ;)

    ciekawy blog - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo masz tych kosmetyków do włosów. Muszę jakieś kosmetyki z Altery sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie kupić tego Jantara ;)

    OdpowiedzUsuń